2013. okt. 12.

Díj #2 , Díj #3, Díj #4

Sziasztok! Nemrég kaptunk 3 díjat is, aminek nagyon örülünk, s itt is vannak a válaszok :)

Szabályok:
1.
Írj magadról 11 dolgot
2.Válaszolj 11 kérdésre
3.Tegyél fel 11 kérdést
4.Küld el 11 embernek

11 dolog rólam:
Sunshine Bomer:
1. Siratom a nyarat.

2. Igazából nem volt valami izgalmas, de nagyon nem várom az iskolát.
3. Unalmamban csinálom a fejlécekhez a PNG képeket.
4. Olvasás közben egyáltalán nem zavar a zene.
5. Néha már unalmasak ezek a dolgok magamról
6. Nem vagyok valami érdekes személyiség. :D
7. Régebben sokkal élettel telibb voltam.
8. Most sokkal jobban szeretek nyugis helyeken/társaságban lenni.
9. Szeretem a nagy városokat.
10. Nem bírom a bezártságot.
11.Egyszer azt álmodtam, hogy én vagyok a Fűrész egyik áldozata. :S

Cassidy Badrick:
1. Már nagyon várom a sulit. :D
2. Lesz egy blogom, nemsokára, ami Dance Is My Life néven fog futni.
3. Sosem értettem a matekot.
4. Imádom a Pretty Little Liarst!
5. Kedvenc színem a lila.
6. Utálom ha csalódnom kell valakiben.
7. Ha unatkozom, angolt tanulok.
8. Nem voltam sehol sem nyaralni.
9. Állandóan a játszótéren lógok.
10. 2012 óta fejlécezek.
11. Nagyon örülök a díjnak!

Ebony Rose Harris:
1. Utálok suliba járni :')
2. Szeretnék egy világkörüli útra menni *-*
3. Karácsonyra könyveket akarook. :)
4. Szeretem a karácsonyt. :')
5. Nem szeretem és nem is nagyon értem a matekot. XD
6. Kedvenc zenéim: Miley Cyrus- Wrecking ball és Avicii számait. ♥
7. Várom már a következő nyarat. ♥
8. A téli szünetben szeretnék egy blogot nyitni. :)
9. Örülök  a díjnak. :)
10. Imádok olvasni és énekelni. n_n
11. Szeretem a blogunkat. ♥

Dóri:
1. Imádom a Formula 1-et!
2. Kedvenc pilótám Sebastian Vettel
3. Szeretem a Red Bullt
4. Nem szeretek tanulni
5. Van egy ikertestvérem
6. Imádom a kutyámat!
7. Nagyon bírom a finn pasikat!
8. Szeretem a Szulejmán sorozatot
9. Nagyon szeretek olvasni
10. Minden vágyam eljutni a Hungaroringre! 
11. Szerintem Svájc nagyon szép ország! 

Frida kérdései:

1. Mi a kedvenc tantárgyad?
Sunshine: Olyan nincs.
Cassidy: Angol, rajz, ének.
Ebony Rose Harris: Ööö... Nincs.
Dóri: Nincs ilyen.

2. Játszol valamilyen hangszeren?
Sunshine: Tanulok gitározni, nemsokára egy éve, de az akkordokon kívül semmit sem tudok.
Cassidy: Persze. Gitáron és zongorán.
Ebony Rose Harris: Sajnos nem.  :/
Dóri: Nem.

3. A filmeket vagy a könyveket preferálod jobban? 
Sunshine: Könyveket, meg a filmeket is.
Cassidy: Könyveket. Ez természetes.
Ebony Rose Harris: Mindkettőt. :)
Dóri: A könyveket, ez egyértelmű! 

4. Jellemezd magad pár szóban!

Sunshine: Türelmetlen, szégyenlős, őszinte, kedves.. igazából nem tudom mit írhatnék. :D
Cassidy: Makacs, őrült és jószívű lány vagyok. Szerintem. :D
Ebony Rose Harris: Valamikor unalmas, jószívű, őrült, olykor szókimondó. :D
Dóri: Akaratos, unalmas, visszahúzódó, csendes, de mosolygós lány. 

5. Lány vagy fiú barátod van több? 
Sunshine: Lány.
Cassidy: Mindkettő, egyaránt.
Ebony Rose Harris: Lány.
Dóri: Lány.

6. Mik a gyengéid?

Sunshine: A csiklandozás.
Cassidy: Fogalmam sincs.
Ebony Rose Harris: Nem tudom. XD
Dóri: A csiklandozás nekem is, de azonkívül nem tudom..

7. Mitől irtózol a legjobban?

Sunshine: Egerektől, patkányoktól, békáktól..
Cassidy: Pókok, kígyók, és minden hasonló.
Ebony Rose Harris: Pókok, brr...
Dóri: Mindentől ami csúszik, mászik... 
 
8. Melyik a kedvenc évszakod, és miért?
Sunshine: Egyértelműen a nyár, mert nincs suli. :D Amúgy a tavaszt szép évszaknak találom.
Cassidy: Nincs kedvencem, mindegyiket szeretem..
Ebony Rose Harris: A nyár, mert akor buli van, de a telet is szeretem, mert akkor van  a szülinapom meg  a karácsony. ♥
Dóri: A nyár, mert akkor igaz, hogy sokat unatkozom, de itthon lehetek, és szabadnak érzem magam.

9. Milyennek képzeled el az esküvődet?

Sunshine: Ezen még nem gondolkodtam.

Cassidy: Ezen szerintem még van időm gondolkodni :)
Ebony Rose Harris: Az ide nem férne ki. :)
Dóri: Mindenképpen tökéletesnek.. Persze, tudom, hogy nem lesz az, vagy nem teljesen.. De szerintem minden lány álmodozott egy egyszerű mégis tökéletes esküvőről. Ám ez a dolog még várat magára, ugyanis ezt a dolgot nem mostanában tervezem véghezvinni. :)

10. Volt már olyan, hogy egy álmodat felhasználtad egy történetedhez?
Sunshine: Még nem, de mindig éjszaka szokott lenni ihlethullámom.
Cassidy: Még nem.
Ebony Rose Harris: Még nem volt.
Dóri: Természetesen! Vicces, de az első blogom sztorija abból indult ki! :) 

11. Olvasod a blogomat?

Sunshine: Bocsi, de nem. :/

Cassidy: Nem, de tervezem.
Ebony Rose Harris: Nem. :)
Dóri: Nem.

Most pedig válaszolunk Hanna díjára is :)
1. Milyen témájú blogokat olvasol leginkább?
Sunshine: Minden félét. A lényeg, hogy jól legyen megírva, és a történet is egyedi legyen.
Cassidy: Mindent elolvasok, kivéve az 1D ff-eket. Azokat már unom
Ebony Rose Harris: Külömbözőket. :)
Dóri: F1. 

2. Írtál már novellát?
Sunshine: Egyszer írtam valami olyasmit... bár nem nagyon nevezném novellának.

Cassidy: Igen, nem is egyet. :)
Ebony Rose Harris: Egyet elkezdtem, de nem fejeztem be. XD
Dóri: Igen.


3. Először leírod valahová a gondolataidat a bloggal kapcsolatban, vagy egyből begépeled a Bloggerbe?
Sunshine: Régimódias vagyok, így előbb mindent füzetben írok meg. Úgy mindig jobban megy a fogalmazás és a karakterek kidolgozása, meg minden. :)
Cassidy: Igen, először Wordben írom, aztán átmásolom a Bloggerbe.
Ebony Rose Harris: Először egy füzetbe írom.
Dóri: Régebben füzetbe írtam, ma már csak bloggerbe.

4. Milyen színű a hajad?
Sunshine: Barna.
Cassidy: Szőke.
Ebony Rose Harris: Világos barna.
Dóri: Barna.

5. Ki a példaképed?
Sunshine: Nincs.
Cassidy: Nincs példaképem, de anyára, apára és a barátnőmre Rékára felnézek.
Ebony Rose Harris: Nincs.
Dóri: Nincs ilyen.. esetleg Szinetár Dóra, de ő mint énekes és színésznő.

6. Kedvenc dalod?
Sunshine: Úúú rengeteg van! De jelenleg ezek vannak a top-on: 
Miley Cyrus - Wrecking Ball, Avicii - You Make Me, Passenger - Let Her Go.
Cassidy: Zendaya Coleman - Replay
Ebony Rose Harris: Ugyanazok, mint ami Sunshin-ak. :O ♥
Dóri: Sok van.. :) De ha mindenképp ki kellene emelnem egyet: Janicsák Veca - Az igazi

7. Design alapján megszoktál ítélni blogokat?
Sunshine: Néha, amikor nincs kedvem elolvasni a rövid tartalmat - vagy, ha egyáltalán nincs is -, ebből szűröm ki, hogy mennyire foglalkozik a bloggerina  történetével.
Cassidy: Néha.
Ebony Rose Harris: Mindig.
Dóri: Néha előfordul sajnos.. DE! Van, amikor kellemeset csalódik az ember.. például, lehet nagyon szép a blog, ha a tartalom semmit sem ér, ugyanez fordítva is igaz! És nem csak a blogoknál van ez így, hanem az embereknél is.. 

8. "Szenvedsz" valamilyen mániában?
Sunshine: Asszem' nem. :D
Cassidy: Nem.
Ebony Rose Harris: Tudtom szerint nem. XD
Dóri: F1 :"D


9. Mi a hobbid?
Sunshine: Görkorcsolyázás.
Cassidy: Rajzolás, fejléckészítés.
Ebony Rose Harris: Nincs.
Dóri: Blogolás. 


10. Volt már olyan, hogy nem tetszett a barátnőd blogja, de csak azért, hogy ne bántsd meg, azt mondtad, hogy tetszik neked?
Sunshine: Nem.
Cassidy: Igen :s
Ebony Rose Harris: Nem.
Dóri: Ilyen soha nem fordult még elő! Mindig őszinte vagyok!


11. Mi a véleményed a blogomról?:)
Sunshine: Még nem volt szerencsém olvasni, ezért nem mondok semmit. :)
Cassidy: Nem olvastam még, de a design nagyon jó! :)
Ebony Rose Harris: Még nem olvastam.
Dóri: IMÁDOM! :"D Rendszeres olvasód és kommentelőd vagyok, és most sajnálatos is a kis szünet, ami tart a blogon :(

Bia Joy kérdései:

1. Mikor voltál a legutóbb felhőtlenül boldog?
Sunshine: Nem tudom.
Cassidy: Nem tudom.
Ebony Rose Harris: Nem emlékszem rá.
Dóri: Még augusztusban. 

2. Miért?
Sunshine: /
Cassidy: -
Ebony Rose Harris: /
Dóri: Mert Seb nyert Spában, és azon a héten volt a szülinapom is.

3. Merrefelé laksz?
Sunshine: Nem publikus.
Cassidy: Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
Ebony Rose Harris: Magán ügy...
Dóri: Nem publikus.

4. Mit gondolsz az ask.fm-ről?
Sunshine: Nincs róla nagyobb véleményem, nem nagyon szoktam más Ask
Cassidy: Volt askom, de már nem használom, mert hülyeség.
Ebony Rose Harris: Igazából nem gondolok róla semmit.
Dóri: Nekem nincs, és nem izgat a téma. 

5. Mi a véleményed a 1D blogokról?
Sunshine: Attól függ milyen.
Cassidy: Attól függ milyen az alapsztori.
Ebony Rose Harris: Manapság kevés egyedi van...
Dóri: Nincs semmi bajom velük. Egyet se olvasok, így nem lehet véleményem. 

6. Szerinted egyedi a történeted?
Sunshine: Hát, most nagyképűnek és önteltnek fogok látszani, de igen. :S
Cassidy: Jelenleg nincsen blogom.
Ebony Rose Harris: Jelenleg nincs blogom.
Dóri: Nem tudom.. Lehet. Ezt én nem tudom eldönteni.

7. Mi ihlette a sztoridat?
Sunshine: Az elsőt konkrétan semmi, csak annyira emlékszem, hogy mentem haza a suliból, az idő meg valami nagyon pocsék volt, elbambultam, és egyszercsak eszembe jutott egy tök jó kis ötlet. Amikor hazaértem, rögtön elmeséltem az egyik barátnőmnek a történetet, aztán pedig már kerestem is a karaktereket, majd az egész történetet kitaláltam, s a szereplőket is kidolgoztam. Nos, a másodikat sem ihlette semmi. Volt egy blogom, amibe nem kezdtem bele, mert igénytelennek tartottam (az oldal máig is rejtve van :D), így egy másikat akartam, ami illene annak a címéhez. Végül kiagyaltam valamit, de a cím nem maradt. :D
Cassidy: -
Ebony Rose Harris: /
Dóri: A Forma 1, és Vettel! :)

8. Szereted a design blogokat?
Sunshine: Azok is attól függ, hogy milyenek.
Cassidy: Ami szép, igényes, igen, ami meg nem, azt nem. :D
Ebony Rose Harris: Attol függ, milyenek...
Dóri: Az igényes, szép blogokat igen! 

9. Hány blogra vagy feliratkozva?
Sunshine: Jelenleg 46-ra, de alig olvasok négyet, plusz vannak, amelyek már törölve lettek.
Cassidy: Nem tudom, mostanában nem is olvasok egyet sem.
Ebony Rose Harris: Nem nagyon szoktam feliratkozni a blogokra, inkább csak a "Bookmarks"-ba rakom őket. :)
Dóri: Rengetegre.. 

10. Melyik a kedvenc blogod?
Sunshine: Klikk.
Cassidy: jelenleg nincs kedvencem.
Ebony Rose Harris: Több van. :)
Dóri: Nagyon sok van, nem tudok csak egyet kiemelni.


Sakura kérdései:
1. Mit szoktál csinálni, ha unatkozol?
Sunshine: Zenét hallgatok.
Cassidy: Írok, olvasok, zenét hallgatok, rajzolok, stb.
Ebony Rose Harris: Olvasok, teljes hangerővel hallgatom a zenét...
Dóri: Zenét hallgatok. 

2. Mi a kedvenc állatod?
Sunshine: Kutya.
Cassidy: Nyúúl. ^^ volt most is egy, de meghalt :'( R.I.P. Rudi
Ebony Rose Harris: Kutyaa n_n
Dóri: Kutya.

3. Hányadikos vagy?
Sunshine: Hetedikes.
Cassidy: Hetedikes.
Ebony Rose Harris: Hetedikes.
Dóri: Tizedikes. 

4. Mit csinálsz általában?
Sunshine: Lélegzem.
Cassidy: Nincs annyi hely, hogy leírjam. :D
Ebony Rose Harris: Sokmindent.
Dóri: Nem férne ki ide. :D

5. Eddig hány blogod volt? (Ha több is volt ez hányadik?)
Sunshine:Négy. Az elsőt az egyik barátnőmmel vezettem, de nemrég töröltük. Jelenleg kettő van, és ez.
Cassidy: Húúú, rengeteg, főleg a hülye 10-11 éves korszakomban.
Ebony Rose Harris: 3. Az elsőt egy barátnőmmel írtam, de töröltük, a másodikat egyedül vezettem, de azt is töröltem, és van ez. :)
Dóri: kb. 7-8 van, ez jelenleg kb. a 6. lehetett...

6. Mit gondolsz, hány éves korodig fogsz blogolni?
Sunshine:Nem tudom. Ameddig meg nem unom. :D
Cassidy: Még nem tudom.
Ebony Rose Harris: Ezen még nem gondolkodtam...
Dóri: Sokat gondolkodtam rajta, de a válasz még mindig nem tiszta.

7. Mik a terveid a jövőre nézve?
Sunshine: Befejezni az iskolát és jó munkát találni.
Cassidy: Egyenlőre még nem gondolkodtam rajta. :/
Ebony Rose Harris: Ha nem hosszútávon gondolkodom, akkor az, hogy sikeresen befejezzem az áltaánost.
Dóri: Leérettségizni, aztán Média szakon szeretnék kezdeni a fősulin. 

8. Minden történetedet sikerült eddig befejezned?
Sunshine: Mindegyiknek még az elején tartok.
Cassidy: Persze. hogy nem.
Ebony Rose Harris:  Nem.
Dóri: Nem.

9. Van kedvenc tantárgyad?
Sunshine: Fent már kifejtettem.
Cassidy: Angol, rajz, nyelvtan. :)
Ebony Rose Harris: Nincs.
Dóri: Nincs.

10. Bele szoktad élni magad a történetbe?
Sunshine: Igen.
Cassidy: Persze.
Ebony Rose Harris: Igen.
Dóri: Enélkül nem lehet jó egy sztori! 

11. Kit/Kiket szeretsz a legjobban a blogodban?
Sunshine: Nincs kedvencem.
Cassidy: Nincs blogom.
Ebony Rose Harris: /
Dóri: Mindenkit! :D

Köszönjük szépen a díjakat.
xoxo, IYCDI team.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése