2013. szept. 3.

Kritika #53 #54

Sziasztok! Hoztam pár kritikát, bár nehéz volt megírni őket, attól még örülök hogy írhattam. :D Szóval, jöjjenek a kritikák.

MIISZ Art

Kinézet


Fejléc:
A kis emberkék, és motívumok nagyon tetszenek, viszont egy kicsit furcsák. A rajta lévő cím betűtípusa nem valami jó - legalábbis szerintem - bár elmegy.

Háttér:
Nagyon szép, ne cseréld le!

Modulok:
Nagyon tetszenek, a legjobb az "Írók" modul. Viszont az Email-ben feliratkozásos modult leszedném, az nem valami jó oda. Ott van a rendszeres olvasók modul, az elég. :)

Betűtípusok:
Szerintem jók, szépek és egyszerűek.

Színösszetétel:
A piros színeket egy kicsit barnásabbra változtatnám, ezen kívül nincs más beleszólásom.


Történet

Alapsztori:
Mivel itt nincs alapsztori, csak novellák és versek, ezért azokról írok kritikát.
Szerintem minden egyes novella, vers nagyon szépen van leírva. Érthető, izgalmas és jól van megírva. Mindet elolvastam, ami nem kis időbe telt, és mind nagyon tetszett. Van mindenfajta, szomorú, boldog, s a barátaik, hisz fő a változatosság! Végül pedig, szerintem mindenki nagyon jól ír!

Fogalmazás:
Érthetően, s szépen fogalmaztok, ami nagyon jó. :)
Helyesírás:

Nem találtam hibákat, helyesen írtok! ;)


A hasonmás sztorija,, avagy két tojás története  ~ #Roxi€łŁß#

Kinézet

Fejléc:
Erről nem mondok véleményt, hisz én csináltam. ;)

Háttér:
Nincs háttér, csak színnel van kitöltve, ezért ajánlom, keress valami szép, piros hátteret!

Modulok:
Túl kevés modul van, én bővíteném képekkel, s információkkal.

Betűtípusok:
Minden úgy van, ahogy a sablon beállításánál van, szóval azt ajánlom, legyenek valami díszesebb betűtípusok. :)

Színösszetétel:
Egyáltalán nem jó, alakíthatnál rajta!


Történet
Alapsztori:
Nekem az alapötlet tetszik, viszont hajlik egy kicsit, Selena Gomez egyik filmjére, a Monte Carlóra. Ügyesen írod a történetet, szerintem jó lesz, csak a helyesíráson, fogalmazáson kell javítani. A történetedben sok a hiba, de ez idővel javulni fog. Kíváncsian olvastam a sztorit, csak nagyon rövidek voltak a részek. Ezen is javíthatnál, mert azt mondják, egy résznek kb. 2 oldalnak kellene lennie a Wordben. :)

Fogalmazás:
Kicsit furcsán, s néha érthetetlenül fogalmazol, de mint mondtam, ez idővel javulni fog. :)
Helyesírás:
Van pár helyesírási hiba, de gyakorlással ezek is kijavíthatók. :)


xx Cassidy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése