2013. szept. 13.

Fejlemények

Sziasztok!
Most elnézegettem nagyobb bloggerek, fejléckészítők fejléceit, és azt vettem észre, hogy nagyon sokat fejlődnek meg minden. Én, már vagy 3 hónapja ugyanígy szerkesztek, nem fejlődök semmit. Ezért is ötlött fejembe, hogy talán be kellene fejeznem a fejléckészítést. Maradnék a bloggeren, de fejléceket nem készítenék.. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek vigyem tovább, vagy ne, a fejléckészítést? Mert időm az van, de nem fejlődök semmit sem. Szóval kommentben várom, mert nincs értelme szerkesztenem, ha nem fejlődök, de ha van "rám" igény, szívesen csinálom. :(


4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó fejléceket készítes, és nincs szükséged fejlődésre, mert jó vagy szerkesztésbe. Szerintem ne hagyd abba.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem de hagyd abba... nagyon ügyes vagy! Így tovább :3

    VálaszTörlés
  3. ne hagyd abba mert nagyon ügyes vagy..Ha te nem lennél kikészítene ilyen csodás fejléceket a blogjaimra??
    De méág is hova fejlődnél még,hiszen tehetségesnél is tehetségesebb vagy!?

    VálaszTörlés
  4. Bocsi most veszem észre a hibámat... az nálam "ne hagyd abba" akart lenni :D

    VálaszTörlés