2013. aug. 22.

Interjú #2+ Újdonság

Sziasztok. Ma egy interjúval és egy újdonsággal érkeztdtem. :) Jó görgetést.

Interjú

Interjú alany: Szikraa
Blogja: http://surprisefromthelife.blogspot.hu/

1. Ahogy látom a a One Direction egyik bandatagja (Louis Tomlinson) és annak barátnője ( Eleanor Calder) a 2 főszereplő. Miért választottad pont őket?
- Azért, mert Zayn és Perrie után ők a kedvenc 1D szerelmes párom és mivel már Zerries blogom volt, ezért gondoltam, most itt az ideje írni egy Elounorosat.

2. Volt már olyan pillanat, amikor törölni szeretted volna a blogod?
- Nem. Valószínűleg azért, mert nem olyan régen kezdtem és túlzás nélkül, eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam rá. Innentől semmi okom nem lenne törölni a blogot.

3. Mi inspirál, ahhoz, hogy megírd a következő fejezetet?
- Általában mindig más. Van, hogy éppen felidegesített engem valaki, ezért az indulatot vezetem le egy-egy fejezetben, viszont olyan alkalom is van, mikor csak úgy írok. És azért írok, mert jó. Úgy érzem, kitölthetek
mindent az írással. Két nap múlva lesz egy éve, hogy ezzel foglalkozom, de annyira szerves részévé vált az életemnek, hogy belebetegednék, ha abba kellene hagynom. Így is kisebb traumát jelent, mikor le kell zárnom a blogot.
De visszatérve a kérdésedhez, nincs mindig inspirációm. Minden csak úgy jön.

4. Általában mennyi időt töltesz el a blogod kinézetével?
- Semennyit. Van egy barátnőm, aki ért ezekhez és ő szokott nekem mindig mindent megcsinálni.

5. Miért döntöttél úgy, hogy megnyitod ezt a blogot?
- Nem tudom. Van egy másik blogom, amit ezzel párhuzamosan írok, de valahogy úgy éreztem, hogy a két blog által nyújtott kihívás, miszerint egyszerre két történetet kell írnom és fenntartanom, valahogy nagyon megmozgat. Tetszik, hogy két történetet irányítok az én gondolataim szerint.

6. Szerinted melyik zene tükrözi a történetet?
- Hát... Nem is tudom. Egyelőre még nem tudok biztosat mondani, hiszen ugye a történet elején tartunk még, de nekem nagyjából meg van, hogy mi lesz a vége is, szóval, ha most feltétlenül mondanom kéne egy zeneszámot, az nem lenne más, mint Caramel : Jelenés című slágere.

7. A jövőben szeretnél az írással foglalkozni, vagy ez neked csak egy hobbinak számít?
- Nem, én erre abszolút nem hobbiként tekintek. Komolyabb terveim vannak, mivel rengetek megerősítést kaptam afelől, hogy közel sem mondható mindennapinak az írói tehetségem. Én ezzel úgy vagyok, hogy biztos vannak az enyémnél jobb blogok, biztos vannak nálam jobb írók, de visszaolvasva a legelső blogomba megírt fejezeteket, elég sokat fejlődtem az írás terén. Nem leszek nagyképű, nem fogok felvágni az írói tehetséggel, amivel meg vagyok áldva, de valamiért azt érzem, hogy nekem később is ezzel KELL majd foglalkoznom.

8. Melyik szereplővel azonosulsz a legjobban?
- Nem is tudom. Mivel az én blogom, bizonyos vonásaimat, gesztusaimat minden szereplőben felismerem. De akivel, vagyis akikkel leginkább azonosulni tudnék, az Eleanor. Ő ugye a főszereplő. Új közegben én is annyira feszélyezve érzem magam, mint a történetben leírt karakter. Az pedig sokszor különösen zavar, ha valaki egyből olyan nagyon közvetlen, mint az új emberek Doncasterben Eleanorral. Jó, én is egy közvetlen és gyorsan ismerkedős típus vagyok, de nehezen oldódom bizonyos társaságokban. Aki viszont belopta magát a szívembe, az csak nagyon nehezen utáltatja meg magát velem, valamit a bizalmamat nem könnyű megszerezni, elveszíteni pedig elég egyszerű. Az utóbbi gondolom mindenkinél így van.
A történet- és valóságbeli Eleanorral eddig egy napon van a születésnapunk (Július 16.), amitől még közelebb érzem magamhoz a szerelőmet.
A történetbeli Eleanor az én kreációm. Nyilván még rengeteg közös dolgot tudnék még sorolni, de egyelőre ennyi elég és még az olvasóim sem ismerik Eleanort itt annyira, hogy többet mondjak.

9. Miért pont ezt a címet választottad a blogodnak?
- Mert magyarra lefordítva azt jelenti, hogy valaki, vagy valakik jó időben voltak a jó helyen. Vagyis fordítva. Jó helyen voltak, jó időben. Ez végül is igaz, hiszen Eleanor és Louis ebben a történetben egy Tesco áruházban beszélgetnek először, miután már alaposan végigmérték egymást előző nap az utcán.
Right Place And Right Time ~ Jó Helyen És Jó Időben

10. Köszönöm a válaszaidat. További jó blogolást. :)
- Nagyon szívesen, én pedig köszönöm a kérdéseket!
xxSzikraa.♥*

Újdonság

Az újdonság pedig az, hogy mostmár lehet VERSEKET és NOVELLÁKAT beküldeni, amit mi igyekezni fogunk posztolni, attol függetlenül, hogy tetszik e nekünk vagy sem. 
Az írásaitokat erre az e-mail címre küldhetitek: prouddirectionerforever00@gmail.com
A költeményetekhez képeket is lehet cstaolni, és többet is elküldhettek.
Reméljük, hogy sok vers, illetve novella fog érkezni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése