2013. aug. 9.

Interjú #1

Mivel kihirdettem a legjobb fanfiction nyerteseit , ezért egy interjúval jelentkezem.(Csak említem, hogy interjút is lehet rendelni)



Sweety blogja- Psyhotic Love

1. Miért döntöttél úgy, hogy belekezdj ebbe a blogba?
- Találtam egy Justin Bieber témájú blogot, amiben először a dizájn fogott meg, de később a történet is. Alig volt fent pár fejezet, amik eléggé rövidek is voltak, de az író már akkor magának tudhatott több, mint ötven rendszeres olvasót és rengeteg megjegyezést. 
Ebben az időszakban töprengtem azon, hogy töröljem-e az Only Girl In The Word c. blogomat, mivel nem kaptam visszajelzéseket. Ilyenkor mindig eszembe jutott az a bizonyos JB fanfic, így még jobban tudatosult bennem, hogy jobb lenne, ha törölném a blogom. Felhívtam pár barátnőmet, akik egyben az olvasóim is, de sokat nem könnyítettek a helyzeten, ezért fogtam a vázlatfüzetemet, beültem egy üres szobába és elkezdtem alkotni valami egyedit, amivel még nem találkoztam a Blogspoton. Így született meg a Psychotic Love. 
Talán irigységből kezdtem neki, nem igazán tudom, de mára már ez az érzés átalakult bizonyítássá, avagy tudok én kreatív ötletekkel előállni.

2. Mi inspirált abban, hogy egy ilyen történetet írj?
- Én is pszichológus szeretnék lenni, akárcsak Melody, de legjobban az inspirált, hogy ilyennel még nem találkoztam a Blogspoton, amit mára már a szemetesbe vethetek, mivel egyazon napon két ilyen témájú bloggal is találkoztam. 

3. Miért pont ezt a címet és karaktereket választottad a blognak?
- Elmebeteg Szerelem, érdekesen hangzik, ugye? :)
Olyan címet szerettem volna, ami figyelemfelkeltő, de a történethez is kapcsolódik. A pszichológusok feladata, hogy segítsenek a lelki sérülteken, akiket mások elmebetegeknek neveznek, innen jött apsyhotic. A love már magától értetődő, hisz ez egy romantikus, szerelmi történet.
Azért választottam Harry Styles-t, mert neki megvannak azok az adottságok, amikre később szükségem lesz, de ettől függetlenül szeretnék egy új lényt alkotni, eltérni az eredeti személyiségétől.
A többieket véletlenszerűen választottam ki, bár jobban szeretem, ha az olvasóim másképp képzelik el a karaktereiket, mint ahogy a képen látszanak. Én sem Candice Accola-t látom magam előtt, amikor írok, hanem önmagamat, ami bár furcsán hangzik, de így van.

4. Melodyt mintáztad valakiről, vagy csak úgy kitaláltad?(Ha mintáztad, akkor kiről?)
- Nem igazán mintáztam, bár egyes dolgokban hasonlítunk. Mint már említettem, én is pszichológus szeretnék lenni, ahogy Melody is a történetben az lesz -  vagy legalábbis gyakornok -, de más hasonlóságot nem fedeztem fel. Ő retteg a vihartól, míg én legszívesebb egész nap hallgatnám a cseppek halk kopogását, viszont a legtöbb gondolatával, valamint cselekedetével egyetértek.

5. Látom sok a rendszeres olvasód.Mit reagáltál rá, amikor körülbelül 60-70-en lettek? 
- Nem hittem el. Korábban láttam, hogy egy egyszerű, kis blog hogyan lesz sikeres, de az enyémről nem feltételeztem volna. Titkon reménykedtem, miszerint 50 lesz, de amint túlléptem ezt a számot, nehéz volt elhinni.

6. Gondoltad, hogy benne leszel az első háromban, vagy még csak nem is gondoltál rá?
- Őszintén szólva nem gondoltam, hogy benne leszek az első háromban. Láttam a többiek blogját, amiben már szerepelt az adott híresség, így én úgy éreztem, hogy hátránnyal indulok, mivel nálam még szóba sem került Harry. Nem is reménykedtem, talán emiatt is könnyeztem meg az eredményeken.

7. Még egyszer gratulálok az első helyhez, és köszönöm hogy interjút készíthettem veled. :)
- Én köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a versenyben, az I. helyezést, valamint az interjút. Egy élmény volt! :) 

xx Anabell D. Campbell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése