2013. jún. 20.

Kritika#15 + PNG

Sziasztok! Hoztam ma egy kritikát, és pár PNG képet.

Blog: http://www.an-eccentric-girls-life.blogspot.hu/

Kinézet: Kezdjük szépen sorjában. A fejléc borzalmas. Kicsi, és üres. Csúnyán vannak kivágva a szereplők, és nyújtva is vannak a srácok. A fejléc tetején hülyén mutat az a fekete csík, de ha még ha ki is nézne valahogy a fejléc, akkor nem lenne baj, de így még rosszabb. A fejléc melletti rész, fehér, mivel hiányzik az a része a fejlécnek. Sürgősen cseréld le, rendelj valakitől. A modulok, és a szöveg betűtípúsa rendben van. A szereplők képei pedig feleslegesek, hisz olyan kicsik, hogy talán mikroszkóppal sem tudnánk megnézni az adott személy arcát. Javaslom, hogy nyiss egy új oldalt, melyben ők is helyet kapnak, és új rendezett képeket is. Akkor a Google+ modulokra semmi szükség, szerintem vedd is le őket, és rakj fel egy rendszeres feliratkozok modult, mert így sokan nem tudnak feliratkozni. A Facebook, és Twitter megosztás is csak foglalja a helyet.

Történet: A "prológus" semmitmondó. Pár sorral, pontosabban négy és fél sorral lerendezted az egészet,melyben az volt, hogy a tesóknak el kel költözniük Magyarországra. Azt is beleírhattad volna, hogy miért,mert az oké, hogy titokzatos döntés, de leírhattad volna, úgy hogy a szereplők nem tudják. De mindegy, ezt végül is te döntőd el.A másik, hogy három kiskorút, elküldenek Magyarországra kötelező jelleggel, és nem megy velük egy nagykorú sem. Most én erre nem tudok mit mondani, ez elég hülyén jön így ki, már bocs. A szereplőkről legalább írtál valamit, de itt sem ártanának a rendezett képek. Az első résznél nem ártott volna, ha a cím elé odaírod hányadik fejezet/rész, mert így már a bejegyzésbe írtad, amit én nem javaslok, legközelebb már a címbe írd bele.

Írói képesség: Előfordulnak helyesírási hibák, szóismétlések. Fogalmazásod tűrhető, de kétszer olvasd át a fejezeteket, mielőtt közzéteszed őket.

***

Most kivágtam pár PNG képet mert tegnap megígértem. Melyek tájakat, meg hasonló dolgokat ábrázoltam. Nem a vonalak mentén vágtam el a képeket, hanem szabálytalan vonalban, általában kör alakúra.
Vihetitek, és felhasználhatjátok fejlécnek, de ne úgy hogy ti csináltátok. 














Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése