2013. jún. 20.

Kritika#14+ Brushok

 Sziasztok. Ismét itt vagyok egy kritikával és pár brushal! :)

Blog: http://dorina-b-watsonblogja.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléc szép, viszont a háttér nem illik a bloghoz. Szerintem jobban nézne ki, ha sötétebb lenne. A sínek passzolnak, de szerintem a fejléc mégszebb  lenne, ha bele raknál egy kis piros árnyalataot, mivel a modulok és a részek is olyan színel vannak írva.

Történet: Az alap történet rögtön megfogott. Nem találkoztam még ilyen bloggal és nagyon élveztem az olvasást. Érdekes és mindig történik valami benne, ami nagyon jó!

Írói képesség: Sokszor találtam szóismétlést, amit figyelembe kellene venned! A fogalmazásodon van még mit javítani, de nem olyan borzalmas. A helyesírásod jó.

Sok sikert a továbbiakban.

Brushok:












Emi*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése