2013. jún. 27.

Köszönjük! + Kritika#21#22

Köszönjük a 6000 megtekintőt!Fantasztikusak vagytok.

Hazaérkeztem, de megfáztam, szóval, a kritikákkal igyekszem, de a fejlécrendelésekhez, most nincs kedvem, s ma próbálkoztam eggyel, borzalmas is lett.

***

Blog: http://tanc-atulvilaggal.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced szép,a betűtípusok rendben vannak. Furcsa, de tetszik, hogy nem a blogarchívum-ot, hanem konkrétan a fejezeteket raktad oldalra.A színek passzolnak, de talán a háttér kicsit világos, de nem baj. Áttekinthető, rendezett a blog. Ötletes az idézet és a kép a modulsávban, de hiányzik a megtekintések modul, hisz ha ott van az online olvasók modul, akkor a megtekintéseket is kirakhattad volna. A chat nagyon lent van a cserével együtt, rakd kicsit feljebb.

Történet: Tetszik a a történeted. Egyedi, ötletes. Örülök, hogy már Lincoln szemszögéből kezdted a történetet. Aztán rájöttem, hogy elég morbid a sztori, hisz a hatodik fejezetben, a halott srác, meg akartja ölni Lincoln-t.. De még az ilyen részek ellenére is olvasom tovább, mert megtetszett. Azért fiatalok, és ijedősek ne olvassák!

Írói képességed: Szépen fogalmazol, a véres jeleneteket is magam elé tudtam képzelni. Apra hibák voltak az egész történetben.

***

Blog: http://emlekeidbenmindigveledleszek.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléced tetszik! A linkek színe kicsit világos, nehezen olvasható. Az oldalakat rakd oldalra, a modulsávba. A többi modul rendben van. A betűtípusok rendben vannak, de a bejegyzésekben, kicsit egyszerű. A Georgia talán a legmegfelelőbb. Egyszerű, mégis szép. A modulok rendben vannak, de a chat lehetne átlátszó. (Láttam elköltözött a blog, az új oldalon nem olyan szép a fejléc fekete-fehéren.)

Történet: Kicsit bonyolult, az elején nem értettem kinek a szemszögéből írod.Lehet,hogy csak a nátha miatt vagyok hülye,és lassú felfogású. A prológusról, és az első részről ezáltal nem tudok sok mindent mondani, hisz nem értettem sokat, s még nem is tudnák ennyi szöveg alapján kritikát írni.

Írói képességed: Javaslom tüntesd fel, kinek a szemszögéből írsz. Amúgy nem találtam hibát, szépen fogalmazol.

Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése